pühapäev, 4. september 2016

Punkbänd DIE MORITZ

Sobran veel oma minevikus ja tutvustan veel ühte ägedat bändi,
kus olen olnud: 
"DIE MORITZ"
2003 


Mina sattusin sinna 2006. Ja mul pole õrnematki mälupilti sellest hetkest või situatsioonist, et miks või kuidas.  

Politseipargi live, 2006, Tallinn


CRETT-vokaal ja kõik laulutekstid(loominguline juht) :DD
PIKK- trummid(teine asutajaliige)
GREGER-soolokidra
MÄGEDI-bass

Crett




Ühiskonna- ja sotsiaalkriitiline
 punk võiks olla ilmselt see nimetaja, mille alla selline bänd kuulub.




Pikk



Kristel Mägedi



Proove tegime Raplas või Kohilas või Tallinnas ja need olid korralikult iga pühapäev kell kaks, kui ma õigesti mäletan. Esimesed lugude käigus sai alati kirutud, et kas on siis vaja ikka nii lärmakat bändi teha ja kas on ikka asjakohane seda teha sellisel nädalapäeval nii vara hommikul. Oli küll vaja!! 



Lelle Alternatiiv



Kuulata saab siit ühte vanemat tervet plaaditäit salvestust,
kus mina veel sellel hetkel bassi ei piinanud:

https://soundcloud.com/user-118204803


Ka üks videotõestus, kus ma juba bassin.
Sellel hetkel polnud mul isegi oma pilli veel: 


----------------------------------------------------------------------

Siia lõppu panen arvutist leitud fotojäädvustused mõnedest ürituste plakatitsest, kus käisime:














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar