pühapäev, 27. november 2016

ÖÖVIILUL Tallinnas Rock Club F.U.B.A.R 26.november 2016

PSYCHOTERRORi 25.sünnipäeva jätkupidu. Esinesid veel PUBETEET ja RISER. 

Rock Club F.U.B.A.R: https://www.facebook.com/fubarrockclub/

Ikka oli minul muidugi seiklusi ka. Olime välja kuulutatud kell kümme, no ja kui mina Rockikluppi sisse astusin, mida ma näen, posid juba laval. Kell alles pool kümme. No hea et ma veel hiljem ei tulnud. Paningi siis otse lavale. Pärast vaatasin et näe isegi oldi mulle helistatud ja sõnumgi saadetud, no aga jumala eest, sellistel hetkedel on vaja telefon ju endast eemal hoida. 

Aga live oli väga äge, ja kõik teised bändid ka. No ma esimest ei näinud, aga miks ta ei peaks kõva olema. :D

Lisan siis järge -ja jõudumööda pilte. Kui kuskilt miskit leian.

ÖÖVIIUL Rock Club F.U.B.A.R 26.november 2016

Rahvas möllab

Kalev rokib!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar